NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

زیباترین و قشنگترین شعر و عکس های کردی و فارسی در کانال   دل نوشته

http://telegram.me/kurdavarii

 

جوانترین و رازاوەترین شێعر و وێنەکان کوردی و فارسی لە کاناڵی  دل نوشته

http://telegram.me/kurdavarii



           
پنج شنبه 17 / 10 / 1398برچسب:تلگرام,دل نوشته,تلگرام,کانال,عکس,بهترین,, :: 23:27
SAMI

                      

سلام دوستای عزیزم. 
 به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم مورد پسندتون باشه.
نظر یاتوم نره هاااا...


           
یک شنبه 4 / 12 / 1398برچسب:sami, :: 22:25
SAMI

EbooK_Magic_v.Shahrivar_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه طرفداران کتاب های جاوا که در گوشی های موبایل قابل اجرا هستند بسیار زیاد شده است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود کتابی بسیار جالب و پر محتوا را برایتان آماده کرده ایم. کتاب EbooK Magic یک کتاب شگفت انگیز بوده که هر ماه نسخه ی جدیدی از آن منتشر می شود. اگر نسخه های قبلی این کتاب را خوانده باشید حتمآ می دانید که شامل چه بخش هایی می باشد و اگر هم برای اولین بار است که با این کتاب مفید آشنا می شوید در زیر توضیحات کاملی در مورد بخش های مختلف این کتاب قرار گرفته است. در نسخه شهریور این کتاب، دو بخش جدید که یکی از آنها  به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان است در کتاب اضافه شده که می توانید جزئیات آنرا در زیر مطالعه کنید:
پخش جدید ویژه ماه مبارک رمضان:
ادعیه (دعای سحر ، دعاهای روزانه ماه رمضان ، دعای افطار).
درباره ماه رمضان  و شب قدر.
اس ام اس ماه رمضان.
اعمال شب قدر.
مشاوره تغذیه و سحری و افطار.
بخش جدید به نام چرا ما می خندیم:

خنده چیست؟
چرا می خندیم؟
خنده و مغز.
چه چیزهایی خنده دار هستند و برعکس.
خنده و سلامت.
سخنان بزرگان در مورد شاد بودن.

بخش های قدیمی که بروز شده اند:

- اس ام اس عاشقانه ، فلسفی و عرفانی ، طنز و سرکاری ، انگلیسی همراه با ترجمه ، مناسبتی و ...

- دانستنی ها جهت افزایش اطلاعات عمومی.

- داستان های کوتاه عاشقانه و پند آموز.

- سخنان بزرگان و ضرب المثال ها.

- و ...
هچنین فرمت این کتاب JAR بوده که در اکثر گوشی های موبایل نظیر نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ و ... قابل اجرا می باشد.
جهت دانلود این کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید ...


ادامه مطلب ...


 
centurion_v7.0.jpg
یکی از مشکلات گوشی های جاوا عدم وجود یک فایل منیجر مناسب و کارآمد بوده که قابلیت کار با فایلهای zip و rar را نیز داشته باشد.نرم افزار کم حجم centurion یک فایل منیجر عالی برای گوشی های جاوا میباشد که در عین سادگی امکانات فراوانی را در اختیار کاربران این نوع گوشی ها قرار میدهد
برای مشاهده لیست قابلیت ها و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب ...


           
 
morange_5.2.1.jpg
در بین نرم افزار های چت مطمئنا آنهایی که تمامی امکانات را یکجا برای کاربران فراهم میکنند از محبوبیت بیشتری برخوردارند.نرم افزار morange ابزاری فوق العاده برای کسانی است که دوست دارند همیشه در ارتباط با دیگران باشند.
نرم افزار حاضر قابل اجرا روی تمامی گوشی های موبایل میباشد.
برای دانلود و مشاهده قابلیتها به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب ...



Dictionary_Java_for_Mobile_[www.MihanDownload.com].jpgدیکشنری را که امروز در وب سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم قویترین و کاملترین دیکشنری ساخته شده برای گوشی های موبایل می باشد. این دیکشنری انگلیسی به فارسی با همکاری و تایید سه شرکت بزرگ Babylon, Longman و Oxford ساخته شده که از 85% کلمات انگلیسی را پشتیبانی می کند. این برنامه به صورت جاوا بوده و قابل نصب بر روی کلیه گوشی های موبایل می باشد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه دیکشنری فارسی به انگلیسی است که از 70% کلمات فارسی پشتیبانی می کند.


ادامه مطلب ...


           


EBooK_Magic_Dey_89_www.MihanDownload.com.jpgامروزه طرفداران کتاب های جاوا که در گوشی های موبایل قابل اجرا هستند بسیار زیاد شده است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود کتابی بسیار جالب و پر محتوا را برایتان آماده کرده ایم. کتاب EbooK Magic یک کتاب شگفت انگیز بوده که هر ماه نسخه ی جدیدی از آن منتشر می شود. اگر نسخه های قبلی این کتاب را خوانده باشید حتمآ می دانید که شامل چه بخش هایی می باشد و اگر هم برای اولین بار است که با این کتاب مفید آشنا می شوید در زیر توضیحات کاملی در مورد بخش های مختلف این کتاب قرار گرفته است.
دو بخش جدید:
- شعر هایی از فریدون مشیری، حمید مصدق، فروغ فرخزاد و طنز پرداز خوش ذوق خلیل جوادی.
- خواص میوه ها.
بخش های قدیمی که بروز شدند:
پیامک ها:
- عاشقانه.
- فلسفی و عرفانی.
- طنز و سرکاری.
- انگلیسی همراه با ترجمه.
- مناسبتی.
- و ...
دانستنی ها:
- آیا می دانستید که روز تولد شما حداقل با ۹ میلیون نفر دیگر یکی است؟
- و ...
داستان های کوتاه و پند آموز:
- شامل 10 داستان زیبا در نسخه دی ماه.
سخنان بزرگان و ضرب المثل ها:
- سخنان زیبا و گرانبهای دکتر شریعتی در نسخه دی ماه.
- و ...
هچنین فرمت این کتاب JAR بوده که در اکثر گوشی های موبایل نظیر نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ و ... قابل اجرا می باشد.
جهت دانلود این کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید ...



ادامه مطلب ...


           
Shmessenger_3.2_hamidhira.jpgامروزه یکی از محبوب ترین برنامه های ارتباط آنلاین نرم افزار یاهو مسنجر میباشد که بی شک همه با آن آشنا هستند !اما تا به حال به این فکر کرده اید که بتوانید در موبایل خود با دوستان خود چت کنید ؟

نرم افزار shMessenger این رویای شما رو به بهترین نحو ممکن برآورده خواهد کرد . این نرم افزار که به صورت جاوا ساخته شده و از این رو در تمامی گوشی های موبایل قابل نصب هست ، تمامی امکانات یاهو مسنجر رو دارا می باشد به طوری که مطمئنا از دیدن این همه امکانات تعجب خواهید کرد .


داشتن تمامی شکلک های محبوب یاهو مسنجر ، امکان فرستادن BUZZ ، امکان add یا ignor کردن افراد ! لیست دوستان دقیقا به همان شکلی که در یاهو مسنجر تنظیم کرده اید ، امکان ایجاد کنفرانس ، تشخیص offline یا invisible بودن افراد ، جستجو در بین افرادی که در اددلیست شما هستند ، داشتن صداگذاری های اختصاصی یاهومسنجر (هنگام Pm یا BUZZ فرستادن) ، دریافت و ارسال سریع پیام ها ، کم ترین هزینه برای ارسال و دریافت دیتا ، نمایش آواتار خود و دوستان ، آرشیو شدن متن پیام هایی که ارسال و یا دریافت میکنید ، ارسال فایل و .... از دیگر امکاناتیست که این برنامه رو به یک برنامه ایده آل تبدیل کرده است .


دانلود رایگان این برنامه به همراه آموزش استفاده در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...


           
fakecall-hamidhira.jpg

آیا تا به حال شده است که جایی باشید و دلتان بخواهد آنجا را ترک کنید اما هیچ بهانه ای نداشته باشید ؟ امرو نرم افزار جاوایی را معرفی خواهیم کرد که مناسب برای همین مشکل شما خواهد بود . Fake Call  نرم افزاریست که با گوشی خودتان یک تماس غیر واقعی بر قرار میکند که این روش میتواند بهانه ی خوبی برای ترک یک محلی باشد که شما علاقه ای به ماندن بیشتر در آن ندارید .  شما فقط کافیست نام و شماره تلفنی که میخواهید روی گوشیتان نمایش داده شود را به برنامه بدهید و یک رینگتون برایش انتخاب کنید . غیر از موردی که در بالا ذکر شد استفاده های بیشتری هم میتوان از این نرم افزار واقعا کاربردی کرد. برای دریافت برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید .




ادامه مطلب ...


           
شنبه 7 / 7 / 1391برچسب:نرم افزار جاوا تماس تقلبی, :: 17:32
SAMI

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 1357
بازدید کل : 58589
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1